18:17

Så nu var kalaset för mamma över och mamma, magnus och matilda har åkt och ska på middag hos mammas kompis Helena och hennes familj. Btw dom har världens sötaste La Gotto!
Jag sitter fortfarande hemma hos mamma och väntar på att KG ska komma. Vi ska ju som sagt dra vidare till Emilia en kort stund och sedan hem till pappa.

Pappa ringde förut och påminde mig om att dom skulle på maskeradfest ikväll. Så det blir bara jag och KG hemma ikväll. Det kan vi nog behöva:) Frågan är bara vad vi ska äta till middag. Förslag?
Jag känner att jag är sugen på att äta eller göra något speciellt men jag har ingen aning vad. Knepig känsla.

En rolig grej som jag har gjort! Det är att jag har tagit ett tomt litet anteckningshäfte och skrivit "När jag blir stor..." på och där i skriver jag saker som jag lovar/lovat mig själv att göra och inte göra när jag blir vuxen och skaffar familj.
Jag vill inte nämna det som står i men det handlar om hur jag ska vara mot mina barn, vart jag ska/vill bo och andra saker som jag planerar och planerat som jag vet att jag kommer glömma bort om jag inte skriver upp det.
Smart va?:D


bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0