21:16

Nu har KG precis gått. Matteprovet gick väl sådär men det spelar ingen roll för jag sänker mig inte från mitt VG jag fick i fredags. Så det är coollugnt!

Idag var en ganska slapp dag vilket var skönt. Men imorgon ska jag se till att komma iväg lite tidigare till skolan. Jag vill inte tappa rutinerna helt bara för att det är APU. Fast 9:00 är ju inte så farligt för en Torsdag.
Det blir äntligen träning imorgon också som jag sa förut. Det behövs vill jag lova!

Och sen på kvällen imorgon är det Sisela Kyle som gäller!:) Ska bli riktigt kul faktiskt.

Och nu börjar jag bli rädd och tappa hoppet. Jag anklagar inte någon av oss men jag är rädd. Men jag klarar inte att leva så. Jag har varit varsam med sånt länge i mitt liv och vill få fortsätta vara det. Men utan att förlora människor jag tycker om.
Men eftersom att dessa människor tycker att jag är "lama laman" (för att sno uttryck från 2m) när jag inte partajar så kanske jag får betala för det genom att bli av med människor jag tycker om. Men why the unhappy face? jag har ju gjort det förr och unhappy face hjälper INTE!

Amanda hoppas jag på att få träffa imorgon. Och henne behöver jag ALDRIG bli av med!:D

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0