And Again

Jo jag kom och tänka på en sak. Jag är en extremt nostalgisk människa. Jag vet att man ska leva i nuet och visst gör jag det! Men samtidigt så, så fort en låt, ett program, en film, ett klädesplagg, ett band, en bok eller en person som jag har "haft" tidigare i mitt liv kommer på tal så tjuter jag alltid till av längtan och glädje att bli påmind.
Det är en underbar känsla tycker jag...inget fel med det. Men många säger ju "åh du är så nostalgisk lev i nuet istället". Jo men för att kunna leva lyckligt måste man komma ihåg gånger då man levde i nuet för att vilja fortsätta göra det.
Och om det är någon gång i livet som man var grym på att leva i nuet så var det väl ändå när man var liten?
Man visste ju knappt vad framåt i tiden var, haha!

Aja jag tänker fortsätta vara nostalgisk på ett bra sätt!

Converse är alltid nostalgi:

Och den här boken, den är underbar och det har den varit sen jag var liten!:


Och förresten, kolla vad KG ska få som förlåt-present för att jag bråkade förut idag:)

Ni kan bara gissa vad det är i, men det är ätbart och det är ta mig tusan gott!

Och såhär söt var jag när vi firade mamma idag:)

med kjol och allt!

bye!

Kommentarer
Postat av: tove

röda converse och lebbsex anna ;) hahah

2009-03-10 @ 02:17:48
URL: http://tovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0