Blä

Ja det är Torsdag kväll och det snöar som bara den där ute. Vitt överallt. Det hade passat bättre typ den 24e December med all den där snön.

Aja som sagt så fick vi filmat en del idag så efter lunch begav jag mig till Burgården (där folk i min klass filmade Bartender SM) för att lämna en grej till Suss. Då sprang jag på John (våran rörlig bild lärare) som var på väg till UF Mässan (där några andra i min klass var och filmade). Så jag fick komma in med John, Maria fixade PRESS-pass åt mig och jag kunde gå runt och bara njuta av att kolla på folk när de byggde sina montrar.
Massa fräcka grejer som folk kommer på! Förstår inte hur de får dessa idéer, men fantastiskt är det:)

Efter det fick jag sällskap av en trevligt kille till centralstationen (kände honom inte men trevlig som tusan!) och sen träffade jag KG:) Vi åkte hem till mig och jag fick äntligen min efterlängtade medicin! Sedan somnade vi och sov i typ två timmar och sedan dess har vi bara ätit, myst och kollat på TV. En bra och lagom torsdag enligt mig.

Imorgon efter att jag filmat en scen i skolan så tänker jag bege mig till mässan igen och kolla och fota lite. Tänkte låna med mig en systemkamera ifrån skolan och fota på mässan. Alltid kul!

Efter det ska jag hem till KG och sedan är det grillkrök vid Slätta Damm. Vet dock inte hur det blir med det...känner att om jag fortfarande är sjuk så bör jag stanna hemma hos KG och hålla mig varm. Men som sagt vi får se:)

Jag går nog och lägger mig snart. Känner att det behövs!
God natt och sov gott!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0