Dagens

Alltså jag är ju inte så bra på det där med dagens outfit, jag satsar mera på "några dagar sens outfit" funkar det med;)
Detta var iof. igår:P


H&M jeans, Åhléns klänning och tröja från Peak, som är mammas gamla:)

Jag behövde aldrig lämna kameran till Bella, hon ska få den på måndag istället.
Jag åkte till portalen och satt där i en halvtimme bland de CS-spelande nördarna^^ Fan vad dom tar det seriöst asså!
Haha nej då, dom är alltid lika charmiga.

Sedan åkte jag därifrån och satte mig för att vänta på 25an. Och när jag hade väntat i typ 9 minuter inser jag att jag hade glöm min plånbok vid datorerna i skolan. Så jag sprang dit och kollade om den låg kvar och den låg där så fint och väntade på mig! Snacka om att jag hade riktig jävla tur. Det var ju en massa främmande människor på skolan idag!

Aja jag kom iallafall hem hit (till KG) till slut med plånboken i tryggt förvar. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra tills älskling kommer hem, men jag vet vad jag borde göra. Och det är att skriva Historiauppgiften. Men jag orkar verkligen inte för jag är hur trött som helst!


Alltså nu vill jag veta, vad har jag för färg på mina ögon?:O


Ikväll blir det film och mys med min söta KG, frågan är bara vad vi ska se?

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0