Det var inte så

Det var inte så farligt ändå. Vi gick på tre föreläsningar innan lunch och nu har vi ätit lunch och nu får vi gå hem. Man behövde bara gå på tre föreläsningar och sen fick man gå! Sjukt skönt. Jag gick på en om GP, en om Chalmers (gud vad korkad man känner sig) och en om folkhögskolan som tog slut efter 10 minuter.
Det dåliga är att nu när jag får sluta tidigare så har jag inget vettigt att göra. Julia åkte hem för att sova, alla andra i klassen springer omkring och gör ingenting och alla kompisar utanför skolan är i skolan. Det är ju bara vi som slutar tidigare.
Jag har absolut ingen lust att åka hem till varken mamma eller pappa bara för att det är hemma. (Nu kom jag dock på att Bella ska ha sin kamera idag) Men jag funderar starkt på att åka och hämta KGs nyckel och åka hem till honom och skriva mina historiauppgifter och spela sims^^

Bara han svarar så kan jag åka, men ungen är ju som vanligt seg på den fronten:P

Aja skriver när jag kommer hem till honom sen, lovar!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0