...

Ja jag kom iväg till skolan i tid idag. Jag var här klockan nio och det var faktiskt skönt att ha en tid att passa idag, haha!
Nu ska vi jobba med vårat "härskartekniker" - projekt. Det är ganska segt och vi kan inte börja filma förens nästa vecka.
Men jag får väl skriva manus riktigt noggrant så att det går fort och lätt att filma.

Jag hoppas att jag ska kunna gå härifrån vid tolv så att jag kan träna. Och jag hoppas verkligen att Ann har kortet på jobbet. Annars är jag körd! Men det går nog bra:)

Just nu har jag typ inte lust till något alls. Inte bara saker som jag måste göra utan jag har inte ens lust att göra roliga saker! Jag vill inte ens ha helg. Jag skulle kunna tänka mig att jobba i skolan hela helgen bara för att bli klar med allt vi har att göra. Och sen vara ledig typ vecka 12 som jag sagt. Men det går inte att bli klar.
Men glöm att jag är i skolan hela vecka 12. No no way!

Jag ska väl förmodligen jobba i helgen ändå. Iallafall någon av dagarna och då blir man ganska så låst iallafall halva helgen. Men som sagt det gör inget för jag har ingen lust att hitta på speciellt mycket i helgen!

Aja nu ska jag se om min grupp kan få något gjort.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0