Friday

Hej igen

Jag är sjukt trött i benen efter att ha gått runt på mässan typ halva dagen och fotat. Men kul var det!:)
Folk hade kommit på massa tokiga, konstiga, bra och onödiga saker, haha. Och många från Sam var där, men jag var besviken på deras insatser, det må jag säga.

Jag fick iallafall köpt en termosmugg av dem från min skola och ett fint armband. Jag är helt kär i muggen, haha. Det verkar de flesta på skolan vara för flera av lärarna har köpt dom och springer runt med dem i handen hela dagarna nu:p
Så dom lyckades minsann!
Min nya älskling kom i en fin låda med rosett på:)




Ikväll blir det antingen jobba på Operan med mamma eller krök vid en öppen eld vid SlättaDamm. Kan inte bestämma mig riktigt, för jag vill vara med KG men det är varmare på Operan plus att jag saknar min mamma lite:/ Hjälp. Bestäm åt mig?:)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0