God Dag

God morgon för en del.

Ja igår kväll hände det inte mycket. Efter skolan drog jag till Portalen och satt och gjorde engelska med dem. Sedan åkte jag och KG hem till honom och skulle hjälpa de andra med att köra saker till tippen, men när vi kom dit var dom i princip klara. Så det enda vi behövde göra var att lasta av utemöbler hemma hos Kjellnerg, nothing else.
Sedan skjutsade Agneta hem oss till mig med VHS/DVD-spelaren:D Så efter middagen med familjen la vi oss i sängen, åt ostbågar doppade i vaniljglass och kollade på Lejon Kungen<3 Dock somnade vi i slutet så vi får ta och se om det.

Sedan vaknade vi, eller iaf jag, ganska tidigt så jag läste mina sista 19 sidor i Harry Potter och nu är den klar!:D Bara de sista två kvar nu. Dock är det skönt att jag har läst ut femman eftersom att den är så tjock!

Idag på dagen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag tänkte höra av mig till Aho och se om han kan komma till cafét så att jag kan få min lön. Hade varit skönt, för att låta sin pojkvän passa alla pengarna är jobbigt emellanåt:P Dock bra för ekonomin!

Men ikväll blir det iallafall Linas 18-årsfest och det ska bli trevligt:) Dock vet jag inte om vi kommer ha så jättekul så vi kanske drar vidare till Julian senare.

Aja nu ska jag höra av mig till Aho och sen gå ner och äga KG på Mario Cart innan vi går.

bye!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0