God morgon/dag

Good day!

Igår var nice, god mat, dricka och trevligt sällskap. Dansade bort lite fett gjorde jag och Suss också;) Det kändes gött!
Jag och KG hade ju planerat att dra hem på kvällen men när vi la oss för att vila så somnade vi och orkade inte åka hem sen när KGs mamma ringde. Vi sov halvbra och åkte hem nästan direkt efter att vi vaknade.
När vi kom hem till KG så gick vi och la oss igen eftersom vi var så jädrans trötta fortfarande, men somnade gjorde vi inte utan det fick bli mys istället!:)
Och nu har vi lagat och ätit en dunder frukost, inte så nyttig men god och mättande. Det fick bli lite mera matigt eftersom klockan var så mycket.

Idag ska jag antagligen fira mamma med "släkten" och sen ska jag och KG dra till Emilia där dom har förkrök och sen åker vi väl hem eller går på bio:)

lägger strax upp bilderna från igår!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0