Good Day

Ja god morgon. Nu har jag ätit frukost (gröt), klätt på mig och packat så nu har jag bara sminkning kvar sen kan jag gå:)
Jag är fortfarande ordentligt sjuk men jag har massor att göra i skolan så jag måste gå.
Som vanligt har jag haft det helt underbart här det senaste dygnet. Alltid lika mysigt och jag sov dessutom riktigt bra inatt.

Och när jag kom upp imorse så hade Bella skrivit en jättegullig lapp till mig, som fick min dag att bli strålande:)
Bra kompis den där Bella<3

Den fuskisen ska åka till köpenhamn i helgen och shoppa. Och jag får inte följa med:(:P

Idag ska jag iallafall hämta ut min medicin och träffa KG, det blir nog bra för att vara en torsdag.

Today:

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg snygg!! ses snart... haha

2009-03-12 @ 19:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0