Good Day

Grattis mamma!:D

Jag är sjukt trött och sitter i skolan med massa tid fastän vi är klara med det som ska vara klart idag. 
Jag har min laptop med mig idag men så jävla självklart så har adaptern trillat av så jag kan inte ladda datorn här. Bajsigt segt eftersom den lär ladda ur innan jag anser att jag är klar med den. 
Fast blir det riktigt nödfall kan jag ju alltid gå hem till mamma på lunchen och hämta den. 

Igår träffade jag amanda och åh vad bra det var! Träffade henne med tillhörande pojkvän på vasaplatsen men sen fick han lämna oss och vi gick för att fika på Espresso House. Där fastnade vi i typ 3 timmar och sen fick jag en rundvandring på Rudebecks. Min skola är grymt mycket finare;)
Det får göras om snart Amanda!<3

Idag är det fest hos Suss som gäller med gänget och Caroline. Fast först ska jag hem till Johnsson och säga grattis till Alfons som fyller 14 (98) idag! Gammal vovve nu.
Sedan är festen hos Suss mamma så det är inte alls långt ifrån KG, så antagligen sover vi hemma hos honom ikväll.

Det började med kjol men slutade såhär idag:


bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0