Haha

Så nu har vi precis ätit goda våfflor:) mums!


Varje dag läser både Ann och jag Nanok's tips om olika hemsidor med mera i Metro och tänker att "det där skall jag kolla på när jag kommer hem/till skolan/till jobbet. Men vi glömmer alltid av det innan vi kommit till en dator. Men eftersom vi pratade om vårat lilla problem imorse så kom jag nu ihåg att jag skulle kolla!
Idag var det en film från youtube som var på en flygsteward som rappade fram säkerhetsgenomgången. Han hade, som alla andra, tröttnat på det gamla vanliga sättet och införde denna nya metod, haha!
Och sen var det någon smart filur som hade mobilen i högsta hugg och filmade honom:D Tacka det moderna samhället för kamera i mobilen;)

Vi fick dessutom hem Vicky Cristina Barcelona idag. Tänkte kolla på den ikväll, antagligen när min söta pojkvän har åkt hem:) Alltså om inte alls snart!


bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0