HAha

Mr/Mrs "Vem vet" jag tror att DU om någon vill veta om att jag ska dit! Du vill säkert följa med också:)

Nu sitter jag här hemma och gör absolut inget vettigt alls. Vi fick inget mer gjort än planering i skolan idag och jag och Suss drog lite tidigare och gick och tränade. Dock är vi båda sjuka så vi tränade inte så länge.

Efter det åkte vi hem, var och en till sig. När jag kom hem var jag såå onyttig att jag åt glass och satte mig och kollade på Gossip Girl. Sedan kom Ann och Leon hem och vi åt middag. Som efterätt blev det fler avsnitt av Gossip Girl och nu sitter jag här och dricker te och har ont i halsen:(
Ush jag har inte tid att bli sjuk. Massor att göra i skolan om jag ska kunna vara hemma delar av nästa vecka. Vilket jag antagligen lär få vara eftersom jag håller på att bli sjuk...

Jag ska iaf till doktorn imorgon och det känns bra. Han får kolla vad som är fel på lilla mig och fixa det med medicin eller nåt!
Det bästa är att min doktor är väldigt lättsam och rolig. Han är inte så jobbigt strikt och seriös. Sånt som gör patienter nervösa...eller iaf mig. Jag tror att många kanske hade trott att han verkat slarvig men man märker att han kan sina grejer!
Fler sådana doktorer vill vi ha!

ja alltså det finns inte så mycket mer att skriva en regnig måndag som denna så nu ska jag kolla på bilder och drömma mig bort!

bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem vet

2009-03-09 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0