Hello

Så nu har vi haft våran redovisning, som gick riktigt bra, haha, och fått sluta. Dock måste jag ändå vänta på KG för vi ska hem till honom och han slutar inte förens 15:20 och jag orkade inte sitta i hans skola så jag valde att stanna här en stund.
Så nu har jag suttit här och kollat på fina grejer på asos.com (fan man kan inte länka!) som jag vill ha och tänker införskaffa när jag fått min lön!

Jag har ju redan en jacka med typ samma material men denna är ju så fin!

Väskan är iof från Lindex som jag såg där igår med Suss, den ska nog också bli min.

Asså ja jag är kär! Det bara skriker sommar om den dessutom!

Fast mest av allt vill jag ju fortf ha H&M väskan, och den ska bli min!:D

Ikväll är det som sagt fest och jag hatar att min kamera inte funkar som den ska och att den tar extremt fula bilder. Så ny kamera är ett måste, men alla tjatar om att jag ska ha en systemkamera som jag itne ens kommer utnyttja till fullo.
Men jag tror Joel har med sig kameran ikväll så det är nog lugnt;)

Vet inte om jag hinner skriva mer idag. För jag ska bara hem till KG en stund och då ska vi koncentrera oss på att mysa:)<3
Och sen är det till Suss vi ska och äta middag och festa.

Så ha en trevlig fredag:)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0