Hemma

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det har hänt en hel del sen jag senast skrev, och det var igårkväll!
Jag varken vill eller orkar ta allt här men jag kan säga att jag har halvt sagt upp mig och jag sov hos Ph inatt. Väldigt otippat det vet vi alla, men stort tack Philippa:)

Nu är jag hemma hos mamma, har duschat och gör mig i ordning. Ska till skolan och fota med min grupp, sen ska jag skriva matteprov och sen hem med KG. Idag blir det sängen tidigt för det blev för lite sömn inatt.
Dessutom ska jag träna imorgon (step med Ph som hennes mamma håller i) och gå på Sisela Kyle på kvällen. Så det blir en lång dag imorgon.

Och jag ville hinna träffa Amanda men det hinner jag inte och jag saknar min Morfar!<3

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0