Hemma

Så då var man hemma från jobbet. Shit vilken dag. Lönehelg och då bara måste alla åka till frölunda torg tydligen.
Dock lyste min pojkvän upp dagen genom att komma och fika på mitt jobb:) han fick en latte med ett hjärta på!<3
Asså jag kommer inte orka detta speciellt mycket länge till. Visst jag har inget att jobbet är jobbigt fysiskt. Men den miljön som man är i är så fruktansvärt påfrestande. Jag vill hitta något innan nästa helg eftersom jag sa att jag kunde jobba både lördag och söndag. 
Men jag kanske jobbar dom dagarna och sen slutar. Men denna veckan som kommer ska fanemig gå åt till att leta nytt jobb.
Kan man säga upp sig när man vill när man inte är riktigt fast anställd?

Aja nu ska jag mysa med pojkvännen min. Senare ska vi alla (inkl KG) äta middag med Oscar och Zack.Myspys!:)

Suss kom till skolan imorgon, i need you to spice up my life!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0