I know

Förlåt för dålig uppdatering under dagen men det har i princip inte hänt någonting idag! Så jag har inget att skriva:P
Men imorgon blir det nog bättre, för då är det ju skola...Yay!
Haha ne men idrotten blir kul imorgon för vi ska spela beachvolleyboll. Och när jag kommer hem ska jag baka bullar duktig som jag är:D

Och jag måste bara säga att jag har blivit enastående duktig på att planera. Det är så mycket lättare när man har allt planerat och när resten av ens nära som blir påverkade av det jag ska göra vet hur kommande vecka ser ut. Det blir liksom inga missförstånd då. Så nu är hela nästa vecka planerad relativt detaljerat och det är bara att köra på:)

Just nu sitter jag och ska boka in mig, pappa och morfar på övningskörningskurs. Det får bli när pappa och Ann har kommit hem ifrån Italien och sen är det bara att köra på:D Jag ser verkligen fram emot att få börja köra bil. Även om några kommer stupa på kuppen;)

Ja men jag skriver mer imorgon, promise!
(Btw jag har redan börjat på Harry Potter 6 nu!!:D)

Sov gott:)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0