Jaha ja

Nu sitter jag i skolan och har precis ätit en aningen god lunch. Innan jag kom hit var jag hos Jörrel. Självklart kom jag försent och självklart var det på grund av Västtrafik som vanligt. Ingen är förvånad!
Jag har bara en lektion idag, Rörlig Bild i 3 timmar och vi ska börja med en ny grej idag som verkar grymt rolig. Vi ska nämligen ta en scen från en (redan gjord) film och göra den själva. Med egna skådisar, fett kul!
Det gäller bara att man inte tar en för svår scen (som Jasmine sa).

Idag ska jag åka till KG:) myspys. Och jag har tagit med mig en del av de bullar som jag bakade igår som han ska få! Han kommer dö så goda är dom;)

I helgen ska jag och KG åka med mamma och magnus och matilda till Valön lördag till söndag. Får se hur jag står ut med det men det får väl gå.
Nu ska jag iallafall bege mig ifrån datorn och vara lite social mot mina klasskamrater.

Ha en bra dag!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0