Amanda!

Nu har jag och Suss kommit med i en grupp för vi ska ha grupparbete i skolan under APU:n. Jag och Suss ska göra en kort film på typ 30 sek. Orkar inte förklara, kan visa när den är klar istället. Men jag tänkte att jag kör på att bli klar med filmen nästa vecka så att jag kan vara ledig måndag - torsdag vecka tolv.  Det är då jag kanske är ensam hemma hos mamma också!

Jag är sjukt nervös inför att ringa!

Senare ikväll vid sjutiden ska jag träffa Amanda och fika på franska bageriet. Längtar för jag har saknat henne något så enormt sen vi sågs sist! Amanda är en sån tjej som alltid kan få mig att skratta med sina roliga teorier hon har om allt här i livet. Och jag har mobbat henne en del för hennes teorier genom åren men det har inte gjort henne något illa:p

Om du vägrar prata om det, kommer det aldrig att sluta. Och om det aldrig kommer sluta, kommer säkert vi sluta.

bye!

P.S. Ge mig Amanda nu!
D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0