@ Jobson

Sen jag kom hit har jag typ käkat och myst. Bella kom hem vid typ tjugo i sju och vi satt och snackade lite. Sedan tog jag mig, ensam, en kort liten promenad med kameran innan jag gick tillbaka. När jag kom hem hit så var Sara, Jullan och Lea (som tog körkort idag Grattis!) här och satt i köket med Bella.
Så sat vi där åt glass, kakor, chips och drack te och snacka i över två timmar. Grymt mysigt och kul:)
Efter det åkte vi alla med i Leas mormors bil in till Kungälv där bella skulle handla på Ica Maxi och sedan skjutsade vi hem Sara innan vi åkte tillbaka till lilla Romelanda. Vi har skrattat mycket under tiden dessutom!

Nu måste jag bara ta fram kläder till imorgon innan jag går och lägger mig, kan hända att jag och Bella måste gå ut med Oliver också.

Imorgon är det skola och failad redovisning som gäller. Fattar inte hur jag ska orka imorgon, kommer vara sååå segt och tråkigt! Speciellt efter att jag varit hemma och tagit det lugnt hela veckan. Men jag måste så att vi kan få ett någorlunda betyg för de här tre veckorna.
När redovisningen är över drar jag antingen hem till pappa eller till KG. Sedan på kvällen kanske vi drar till Julle efter att folket varit på Thåström, men jag känner nog för myskväll med min älskling och kolla på Robin Hood mer. Speciellt eftersom att vi ska dra till Lina på lördag:)

I helgen är även min gamla goda seglarlägervän Gösta i GBG så jag ska försöka hinna med en fika eller något med honom:)  (Han är från stockholm så får se hur länge jag orkar med honom;))

Aja dags att bestämma "outfit" som det så fint heter, till imorgon.

Hoppas ni sover gott:)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0