Kan inte sova...

Alltså jag har ingen skola idag så då vill man ju självklart sova ut. Men självklart kan jag inte det utan vaknar halv åtta och kan inte somna om. Så jäkla typiskt mig!
Det är bara på sommarlovet som jag kan sova riktigt länge för då vänjer sig min kropp att somna sent och vakna tidigt.

Efter att jag  varit hos KG en snabbis igår så åkte jag hem till mamma igen och hjälpte dom med lite allt möjligt innan deras avfärd. Sedan så kom morfar och hämtade dem och jag blev kvar hemma tills morfar kom tillbaka och hämtade upp mig och körde mig hem till pappa. Tack morfar:)

När jag kom hem hit så slappade jag bara, kollade på TV och käkade. Sen la jag mig i sängen och äntligen läste jag lte mer i Harry Potter 5. Sedan ringde min söta pojkvän och ville prata men det gick inte direkt strålande för jag var så himla trött.

Nu ligger jag i sängen och funderar på att gå upp. Men jag är så himla trött fortfarande så jag får se hur jag gör!

bye!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken "väntyp" är viktigast för dig?

2009-03-16 @ 08:36:49
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0