Kenny

Ja filmen var helt underbar! Och Johan Rheborg var underbar och Björn Gustafsson var faboulus. Och alla var roliga!
Och ja Kenny är fortfarande my big hero<3
Johan och tonårsskådisarna var där, lite kul.

Efter det skulle vi gå och köpa Coca Cola till ikväll och då fick man visst en film på köpet. Jag tog "Marie Antoinette" som verkar riktigt bra. Ville se den när den gick på bio men hann aldrig med det. Men nu har jag ju den hemma:D
Någon som sett den?

Nu har vi ätit varmrökt lax med potatis och rom/rödlökssås och vi är riktigt mätta! Vi kollade på "Bee Movie" samtidigt och den var väl gullig. Nej men bra:)

Nu ska jag antingen kolla på min nya film, sova eller läsa Harry Potter.

Sov gott:)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0