Lång Dag

Ojoj idag har varit en väldans lång men rolig dag.
Åkte till skolan och hade Svenska och klassråd före lunch, sen hade vi Samhäll och sedan var det roliga idrotten med Beachvolley:D Inte för att det gick så bra för mig och de jag spelade med men vi hade iallafall kul! Det är ju huvudsaken.
När den var slut åkte jag och Julia hem till mig, handlade på vägen och började baka bullar när vi kom hem. Medans degen jäste så åkte vi till Frölunda Torg och jag fick hämtat min lön. Dock drog han av skatt på min lön trots att det är svart. Men feg som jag är så vågade jag inte säga ifrån...

När vi kom hem sen fullföljde vi baket och åt ugnspannkaka till middag med min familj. Bullarna blev oerhört goda! Det får vi göra om Julia:) När Julia åkt hem spelade jag MarioKart med Leon. Jag kommer seriöst aldrig tröttna på det spelet. I dig it!

Imorgon är det hem till pojkvän och mysa som gäller. Tänk att jag saknar honom efter bara lite mer än ett dygn utan honom. Jag är nog lite för kär eller nåt:)

Imorgon kommer det lite nya bilder..har inte rätt sladd hemma men imorgon har jag:D

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0