Lördag

Idag ska jag och KG som sagt åka med min familj till Valön och övernatta där. Synd bara att det inte verkar vara någon sol idag. Men man kan ju alltid hoppas att den kommer senare!
Jag hoppas verkligen inte att det är kallt i huset för då kommer jag att dö^^

Vi kommer antagligen elda denna gången också!:D Fett kul är det, haha.

Igår kväll hade vi det jättemysigt. Vi åt chips och choklad och kollade på "Role Models". Jättebra film med Sean William Scott. Efter det somnade vi typ med en gång och det behövdes för så trött som jag varit denna veckan.

Jag är så glad för tillfället! Inte ens att det är söndag imorgon och skola på måndag kan få mig på dåligt humör. För på onsdag så är det nationella i Svenska och när man är klar får man gå och vi har inga lektioner efter det. Sen så på torsdagen är det omprovsdag och jag har inga omprov så jag kan vara hemma:D
Och fredag är ju fredag och då är det partey!

Ann och Pappa och Leon åker på Torsdag dessutom och från och med då och typ 16 dagar framåt är det jag som är bossen i huset:D!

Aja nu ska jag packa klart för snart så kommer mamma och dom.

Ha en trevlig lördag och glöm inte bort Earth Hour ikväll 20:30 - 21:30!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0