Mat och Naturhistoriska

Vi åkte och handlade när vi gjort oss iordning imorse. Vi åkte till Ica Focus och KG skämde bort oss genom att köpa massa god mat!
Lax och grejer:)
När vi kom hem gjorde vi spaghetti carbonara till lunch, supergott som alltid! Efter det vilade vi en stund innan vi begav oss till Naturhistoriska muséet. Där fick vi nog båda en massa massa fina barndomsminnen.



Nu är det inte lång tid kvar! AAAAHHH:D
Kulkulkul!

Jag hoppas verkligen att Johan Rheborg och dom är där nu för det stod det i tidningen att de skulle vara.


Fick precis svar ifrån Idol. Jag, Felicia och Anna Berndtsson ska få jobba som assistenter på Idol i år igen:D
Skitbra och skitkul!

Aja nu ska jag gå och pussa på min pojkvän och kolla på Scrubs:)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0