Mätt men fortfarande ont i halsen

Jag säger bara haha!

Nu har jag och KG varit duktiga och lagat mat till oss och hans familj. Vi gjorde jättegod Spaghetti m. Köttfärssås, mumma!
Men ont i halsen har jag fortfarande...alltså jag blir så satans arg på ont i halsen!!

Min stackars pojkvän har matteprov på torsdag och sitter just nu mitt emot mig och förbarmar sig över att matte C inte är riktigt en dans på rosor. Inte ens för honom^^ du är bäst ändå älskling!<3

Vi hämtade ut Kenny biljetterna förut och dom ligger nu i tryggt förvar i min plånbok. Tänk att man ska se Johan Rheborg irl?:D


Och så bestämde vi (jag och KG) att vi ska köpa biljetter till U2 konserten i sommar!:D Jag är helt överlycklig!!
Först hade vi ju tänkt att vi skulle gå på ACDC när dom kom hit men det blev aldrig av att vi köpte biljetter, och då blev jag smått besviken. Men U2 passar mig nästan bättre för jag har lyssnat mer på dom och sen så är de ju Irländare!
Kan inte bli mycket bättre än så ju!
Dessutom så blir det min 18-års present ifrån älskling<3

bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Whaas, ska ni på U2?! Åh, jag vill också!! :O

2009-03-10 @ 20:10:40
URL: http://www.eleyonor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0