Ojoj

Tjena vad trött jag är nu. Vi har nämnligen hämtat grejer i Jerkers hus och kört dom till ett förråd och lastat in allt där!
Jag har ont i halva kroppen dessutom:P
Och vi är kvar hos KG men vi ska sova hos mig. Så vi ska försöka pallra oss härifrån med innan jag somnar.
Kan bli svårt!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Borde nog dra till skolan en stund iallafall. Sedan så får jag åka med Edward hem ifrån stan imorgon. Så slipper jag åka buss iallafall. Vi ska mötas utanför Gothia Towers klockan 5.

Alltså Kenny igår va...den var ju bara så så bra! Jag skrattade massor och det var så skönt! lätt att jag ska köpa den när den kommer ut på DVD. Och jag ska kolla på den massor:)
Förresten så har jag fått en DVD/VHS spelare av Jerker. Varken hos mamma eller pappa har jag en fungerande VHS spelare, men jag har en massa VHS filmer som betyder en massa för mig som jag vill kunna se.
Och nu har jag en!:D Så nu ska jag kolla på Lejon Kunge, Törnrosa, Monsters Inc, Tarzan och många andra bra filmer!

Fast egentligen hade jag ju tänkt kolla på Marie Antoinette idag men jag är så trött så jag orkar inget vuxet:P Jag orkar bara tecknat tror jag:)

Aja nu ska jag försöka slita min älskling ifrån Sims och dra med honom hem till mig, antagligen mot hans mors vilja. men men.

Ha en bra kväll och sov gott inatt!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0