Photos from my Weekend

Ja nu tänkte jag att jag kunde lägga upp bilderna från i helgen. Den har mestadels bestått utav hårt arbete, god mat och KG min älskling:) Så jag ska inte klaga!
För det första var det ju då Valön; hacka sig fram igenom isen:

en söt pojkvän i min mammas flytväst:

en trött KG:

en trött Magnus:

och en trött jag:


Man kan inte annat än tycka om det, dock är det bättre på sommaren!

Också hittade jag mina gamla mysbyxor ifrån H&M:


Så nu ska jag lägga mig i sängen, kolla på Gossip Girl och läsa Harry Potter innan jag ska ta mig en rejäl skönhetssömn (jag tänker ta sovmorgon imorgon) innan jag ska upp och gå till första dagen av tre veckors slapp skola!:D

sov så gott ni med, ni som läser:)

bye!

Kommentarer
Postat av: tove

sov gott banana ;) <3

2009-03-03 @ 01:34:10
URL: http://tovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0