Röda Converse Tove;)

Fy fan vad dåligt jag mår! Min hals är helt invalid och näsan är snorig. Och jag fick inte mycket sömn inatt. Somnade vid nio, vaknade av att KG ringt kvart över tio. Somnade om och sedan vaknade jag vid två igen och kunde absolut inte sova. Jag halvt grät för att jag hade så ont. Så jag försökte med te och värktablett, som hjälpte i typ 10 min. Men till slut somnade jag av utmattning och vaknade vid 6 igen och har varit vaken sen dess. Det värsta är att jag måste gå till skolan idag. Jag tror inte att jag går till Jörrel, har inte tillräckligt med ork.

 Frågan är vad man ska ha på sig idag. När man är sjuk måste man ju klä sig varmt, men jag är inte den som gillar att gå till skolan i mjukisbyxor även om det hade varit skönt. Aja jag kommer nog på något bra.

Idag ska vi som sagt hämta ut biljetterna till Kenny Begins:D och sedan ska jag och KG hem till honom och laga mat och han ska plugga. Jag hade velat mysa men han verkar inte hinna det:(

Imorgon ska jag till Bella om jag inte är allt för sjuk så att jag måste stanna hemma. Men jag tror det ska gå bra, det måste det för jag vill dit!

Aja nu måste jag nog äta frukost och försöka dra mig mot skolan sen.

bye!

Kommentarer
Postat av: vem vet

sjukt vad du klagar mycket.

2009-03-10 @ 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0