Rörlig Bild

Så då var lektionen slut och jag vet inte riktigt hur det gick med idéerna men det är iallafall inte brist på dem:D
Jag och Julia är i en grupp med Anna och Johan som jag aldrig jobbat med förut. Men de brukar ha riktigt bra filmer så det ska nog bli bra och kul!

Nu ska jag strax möta älskling också ska vi åka hem till honom och jag ska äta något! Är jobbigt sugen på mellanmål, som när man var liten:P

Jag har sett till att jag ska få se Harry Potter 5 idag också, hos KG. Hoppas verkligen att det blir av bara! Jag är sååå sugen.
Jag är inne i en Harry Potter-fas. Underbart!

Igår fick jag också veta den tråkiga nyheten att Oscar ska lämna ifrån sig Zack:( Han ska flytta till någon Leif som redan har en gammal hund och som jag tror är jägare. Det blir underbart för Zack men jag kommer sakna honom jättemycket!
Jag saknar ju honom nu t.ex. och då var det inte ens speciellt längesen som jag passade honom en hel vecka.
Men han flyttar först om en månad så Oscar sa att jag fick passa honom hur mycket jag vill fram tills dess.
Så när jag bor ensam med KG under påsk kommer han vara mitt allt i några dagar!<3

Nu hoppas jag att mina saker ifrån H&M kommer snart. Klänningen tror jag inte kom förens i april för den fanns inte på lager men bikinin skulle komma snart:D Det tråkiga är ju att jag inte kan använda kläderna än:P

Aja nu ska jag strax gå så ha det!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0