S.A.T.U.R.D.A.Y

Ja idag är det lördag och som vanligt blir det väl en slapp Lördag för mig och K to the G.
Igår var trevligt och betydligt varmare än sist, ändå hade jag termobyxor på mig större delen av kvällen. Asgött.
Drack inte alls mycket så jag var nykter hela kvällen vilket var ganska så skönt! Nils var med, äntligen:D, och han hade en trevlig kompis med sig som hette Simon.

Idag så är jag och KG dessutom ensamma hemma hela kvällen vilket åter igen är väldigt skönt!

Imorgon åker mamma och Magnus och Matilda till Åre på kvällen. Synd är att mamma tyckte att jag skulle bo hos pappa under tiden de var borta så vi får se hur det blir med det där.
Annars får jag väl sova hos KG nästa vecka:)
Mysigt ska det bli iallafall!

Men nu ska vi gå bort till Jerker och leta upp några tröjor till KG:)

skriver senare idag!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0