School for the cool

Sitter i skolan med Suss och gör allt annat än det vi borde. För vi borde som sagt filma idag.
Men alla i gruppen har inte kommit än så det kan bli svårt att filma då. Men dom kommer nog snart så då kan vi sätta igång.

Imorse så läste jag Metro på spårvagnen och såg att på tisdag nästa vecka (17 mars) så är det förhandsvisning utav Kenny Begins (Kenny Starfighter) med närvarande utav skådespelarna och regissörer! Alltså innebär det att Johan Rheborg kommer vara där:D
Jag blev så sugen på att gå så jag frågade KG om han ville hänga på och det ville han så nu har jag beställt biljetter. Vi fick riktigt bra platser dessutom! Åh vad kul det ska bli. Jag har väntat på den här filmen jättelänge.

Idag ska jag och Suss träna. Ska bli skönt eftersom det var ett tag sen och man behöver komma i form igen. Sedan ska jag bara hem och det blir nog till att slappa ikväll.

Nu har jag en massa telefonsamtal att ringa:
  • Ringa doktorn
  • Ringa Ungdomsmottagningen
  • Ringa Mamma
  • Ringa tandläkaren

bye!

Kommentarer
Postat av: vem vet

men vem bryr sig om att du ska ringa ungdomsmottagningen?!

2009-03-09 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0