Sjukling

Ja jag är fortfarande sjuk, dock har jag inte alls lika ont i halsen längre. tack gode gud!
Dessutom ringde jag till doktorn imorse och ska gå dit vid elva. Jag har börjat gilla att gå till doktorn för då får man veta vad det är för fel på en och dom tar hand om en. 
Sedan fick jag tid till det andra också den 1 April.

Nu sitter jag i skolan och Louie njuter av att irritera mig genom att ställa massa jobbiga frågor!
Vi kommer säkerligen inte få gjort något idag heller eftersom halva gruppen flummar runt eller inte är här. Men men vi får försöka göra det bästa utav situationen. Som tur var ska jag ju till doktorn under lunchen och därför är jag inte borta från någon dyrbar tid.

Idag ska jag till Jobson (ja jag tjatar) och det ska bli såå skönt. Där är jag ju så avslappnad som jag bara kan bli. Och det behövs när man är sjuk vill jag lova:) 
Läste precis på Blondinbellas blogg att hon gjort smoothies och jag blev grymt läskad och avundsjuk för det är så satans gott! Men så kom jag på att hemma hos Jobson görs det alltid smoothies, scones, våfflor, pannkakor och annat och eftersom jag ska dit idag så löser det mitt sug efter smoothies:)

Nu är det snart doktorn och sen lunch och sen MÅSTE vi tyvärr jobba:(

skriver mer sen.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0