Skolan

Nu ligger jag i en soffa i skolan och väntar på att KG ska sluta. Vi fick inget gjort idag heller. Fast denna gång var det inte pga lathet! Så nu resten av veckan kommer vi ha massor att göra. Och egentligen lovade jag och Suss John att vi skulle vara med och filma på Bartender SM och Kock SM på Burgården, men om vi ska bli klara med våran egen film så kommer vi inte hinna med det. För det är redan Onsdag imorgon och vi har fortfarande inte filmat någontin.
Och på Fredag hade jag tänkt att jag skulle låta mig själv gå på UF Mässan. Det kan nog vara riktigt kul, har hört om en :)
massa roliga saker som folk har gjort!:)

Nu längtar jag efter min gosiga pojkvän. Även om det inte var så länge sedan vi sågs så hinner jag börja sakna honom! Därför är det alltid lika mysigt att få träffa honom:)

Min hals vill jag bara döda för att den gör så satans ont fortfarande. Men det blir doktorn imorgon så jag får nog säga till om halsen också. Riktig sjukling är jag^^

På söndag åker mamma, magnus och Matilda till Åre och är borta en vecka. Jag har fortfarande inte fått något svar av mamma om jag får bo där eller inte medans de är borta. Men det borde jag få eftersom att jag är så gullig och snäll, haha.

Imorgon är det även Jobson som gäller och jag kan inte sluta längta!


Jag och Louie jobbade riktigt hårt idag^^


bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0