Skolan

Fan vad hemskt det känns att vara tillbaka i skolan. Jag verkligen hatar det! Äckligt äckligt!
Jag har iaf klippt lite till våran film nu, inget bra men det är en film iallafall. Och det var det inte innan jag började!

Jag vet fortfarande inte riktigt vad vi ska göra idag men en sak är säker och det är att jag ska ha godis i min mage vart jag än är ikväll! Och just nu är jag så hungrig att jag håller på och dö. Och lunch är det inte förens om en timme och 20 min. Jag kommer ha svält ihjäl innan dess. Men jag kan säkert återuppstå:D

Jag fick låna med mig Bellas kamera i helgen, alltid kul. Den är ju så bra! Så jag tänkte att jag kanske ska fota på Linas fest imorgon, det blir så fina bilder med den kameran. Och det enda jag är bra på att fota är ju människor:P

Aja jag får se vad jag ska göra nu. Om jag går hem och äter lite innan lunchen och möter Suss eller om jag ska sätta mig och inte klippa lite till haha. 

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0