Skolan

Ja nu mår jag faktiskt aningen bättre, är på lite bättre humör. Svenskan var lätt men seg och matten flöt på bra plus att vi tog lunch tidigt och det var asgo mat! Nu ska jag äta mina hembakta bullar också:)

Vi satt precis och pratade under lunchen om olika spökhistorier med mera som vi lyssnade/såg på som barn. Och som vanligt dyker då "När Månen Går med Långa Ben" upp i mitt huvud och Maria blev helt till sig av lycka när jag nämnde den. Vi båda har tydligen lyssnat på den sedan dagis. Jag har dock knappt hört den sen förskolan men Maria hade lånat den på biblioteket och lagt in den på iPoden:D Så hon ska skicka den till mig och OJ vad jag ska skrämma KG med den:) hehe.

Nu har vi bara Rörlig Bild kvar, sedan ska jag bege mig till Portalen. Vi hade tänkt försöka börja filma idag men jag vet inte riktigt om vi har fått ihop skådisar m.m tillräckligt så we will see. Hade varit skönt att få något gjort idag!
För då har vi längre tid på oss att lägga ner på redigering m.m.

Aja hoppas alla fortsätter att ha en bra dag. Hör av mig hemma hos KG sen i guess!:)

bye!

Kommentarer
Postat av: elsa björklund

jag ÄLSKAR månen går med långa ben!!!!!!!! var 100 årsen ja tänkte på den!!

2009-04-02 @ 12:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0