Skolan igen

Nu sitter jag och Suss i soffan och än en gång gör vi ingenting! Jag förstår inte vad som är vårat problem men när hela gruppen inte är här så går det inte att ta tag i det ordentligt.

Jag har nu då varit hos doktorn och det gick väl bra. Jag kom till en kvinnlig läkare som var assisterad av en utländsk student så jag fick ta alltihopa på engelska. Vilket inte var det lättaste eftersom jag inte kan alla medicinska termer på engelska, men men. Sedan så glömde de bort att kolla resultatet på mitt prov men till slut så löste det sig. 
Och sen så skickade de recept på antibiotika till apoteket till mig.

Nu ska Suss antagligen gå och klippa sig och jag ska följa med eftersom vi ändå inte gör något vettigt här i skolan.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0