Skolan

Nu sitter jag och äter lunch med Sofia i skolan. Det var ganska gott faktiskt. 
Jag var precis hos Jörrel nu innan och det var himla skönt att få prata om allt. Allt som känns jobbigt blir oftast bättre. 
Dock är det ju faktiskt inte så mycket som är jobbigt för tillfället och det är skönt. Det enda som är jobbigt är det med jobbet.
Men jag och Jörrel kom fram till att det är bäst för mig att faktiskt säga upp mig. Eftersom att jag mår så dåligt över det och är stressad hela tiden.

Suss kom inte till skolan idag och jag vet inte vad jag ska göra nu under de tre veckorna. Jag ska prata med John alldeles strax om vad jag ska göra. Och som jag sa förut hoppas jag på att få göra det jag ville göra.

Jag förstår inte varför, men jag är grymt trött. Jag sover ändå i snitt 8 timmar varje natt men ändå är jag trött. Jag kanske borde gå hem och sova en stund idag. Magnus är ju hemma och sover så då kan jag också göra det.

Om jag lyckas säga upp mig innan helgen så ska jag försöka hinna gå på "Män som hatar Kvinnor" med Suss och KG. Någon mer som vill hänga på? The more the merrier!

Nej nu ska jag gå och prata med John!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0