Solsolsol

Snacka om underbart med sol!

Just nu sitter jag i trädgården och bara njuter av solen, asmysigt är det:) KG sitter inne och kollar på TV. Han väntar på att Jakt&Fiske ska börja. Jag frågade om han ville gå ut på promenad med mig men han lät inte alls pepp så antingen får jag gå själv eller så går jag inte alls..

Jag hörde av mig till aho förut men han är inte hemma i Göteborg så jag kan inte hämta ut min lön förens på måndag tyvärr.

Jag ute i trädgården. Kul att man ser så blek ut:p



Så fort jakt programmet är slut har jag tänkt att jag ska dra med KG in till stan. Jag vet inte vad vi ska göra där men det är fint väder och då är det mycket folk ute. Mycket folk + sol = sant! 
Jag lär väl inte få med honom på fika tyvärr men då träffar jag kanske amanda över en fika istället. Vi får se:)

Asså jag har ett i-landsproblem och det är vad jag ska ha på mig ikväll. Jag vill ju vara fin men samtidigt så vill jag inte vara så överdrivet mycket finare än andra. Och eftersom jag inte känner dessa människor så har jag ingen aning om hur de kommer att gå klädda! Jag har/hade bestämt mig för klänningen med små rosor på, svarta leggings och mina svarta klackskor till. Men jag tycker det känns alldeles för fint och KG frågade "Ska du inte vara finare än så?" (elak pojkvän:P) HAha nee men det gjorde inte saken lättare iaf...

Hjälp mig någon?

Hoppas alla andra har en bra dag idag och gå ut i det fina vädret!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0