Söndag

Ja jag blev kvar här för middag trots allt. Min familj har redan ätit där hemma för Oscar skulle iväg på träning och jag hade ju inte ens åkt från Valön när dem åt så det var lite svårt för mig att närvara. Men jag lovar mig själv att åka hem direkt efter middagen. Jag har lite att göra för jag ska till mamma imorgon och när jag kommer tillbaka hem till pappa så är jag ensam och har ännu mer att göra. Plus att det blir partey på fredag!

Vårat dygn på Valön var jättemysigt och jättetrevligt:) Vi jobbade väldigt mycket, både hela dagen igår och hela dagen idag nästan. Igår släpade vi träd och eldade, idag släpade vi mest och fällde träd. Grillade korv och marsmallows gjorde vi idag till lunch också.
Igår jobbade vi ända fram tills att det blev mörkt i princip och när vi kom in gjorde vi Afrikana och myste. När det var dags för Earth Hour så släkte vi ner, men eftersom det bara är mörk skog utanför huset så märkte vi inte jättemycket skillnad. Hade varit lite coolare att vara i stan och se skillnaden. Men ja ja, jag får kolla på bilder ifrån olika delar av världen.

Och en underbar nyhet! Karin (min mammas kompis) har fått sin lilla son!:D Jag är så himla glad. Han är jättesöt och väldigt lik sin storebror John. Ska se till att komma iväg och hälsa på dom under lovet:)

Bilder kommer senare...

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0