Sunday

Hejsan!

Har precis käkat frukost, ska ju jobba idag:/ Men men, pengar är bra!

Igår var vi som sagt på Valön med Magnus och det var härligt att vara ute för det var så fint väder. Vi eldade och högg ner småträd och oj vilken träningsvärk jag har idag. Plus att jag knappt kan använda mina händer för jag har så mycket småsår på dem. Lyckat!
Det som var riktigt jobbigt var att ta sig över med plastekan (vi har inte lagt i de andra båtarna än) genom is! Jag och KG fick sitta längst fram och hacka oss fram hela vägen.
Men mysigt var det ändå och man kände sig riktigt duktig igår kväll.

När vi kom hem käkade vi middag med Leon, Pappa och Ann, kollade en stund på MF och sen gick vi upp och kollade på film (The Thin Red Line) och käkade chips. Dock somnade jag typ 2 timmar innan filmen tog slut, haha. Så min stackars pojkvän fick kolla själv:P

Jag har bilder från igår, lägger upp dem senare för nu måste jag bli klar så att jag kan åka till bajs jobbet.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0