Tisdag

Jag känner att jag har blivit dålig på att skriva inlägg vid slutet av dagen. Beror väl på att jag oftast är upptagen och trött då.

Aja efter en rolig men kämpig idrottslektion igår så åkte jag hem till mamma och duschade, efter ett tag kom mamma och Matilda hem och vi åkte till mormor för att äta middag. Det blev fläskfilé och färsk pasta, mums!
Sedan fick vi Lindt-choklad till efterrätt. Vi stannade inte så länge för vi skulle till Konsum och hämta ut mitt paket från H&M:D
Klänningen och bikinidelarna är nu mina<3 Jag har fotat dem men kameran ville inte conecta sig med datorn just nu så får försöka senare i skolan.

Efter det åkte jag hem till KG för att mysa:) och oj så mysigt vi hade det. Men sen var jag ju självklart tvungen att åka hem och när jag kom hem gick jag och la mig med en gång. Och jag har ju sovmorgon idag så jag är väl utvilad!

Idag ska jag vara med KG igen för vi ska gå till Jerkers hus en sista gång. De som köpt huset börjar att flytta in imorgon:/
Kul för dom iallafall:)
Men jag stannar självklart längre hos KG idag.

Innan allt det ska jag iallafall till Jörrel och sen har jag Rörlig Bild i 3 timmar och idag SKA vi filma...vi vill ha klart det innan lovet och på torsdag har vi ingen lektion. Så idag blir det till att jobba hårt!

Som sagt jag lägger upp bilderna senare och får se när jag hör av mig igen.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0