torsdag

Jag är inte på alls bra humör idag. Inte arg bara nedstämd en hel del. Men vi får hoppas på att dagen bjuder på något bra som gör mig lite gladare!
I eftermiddag vet jag ännu inte om det blir KG eller Romelanda. Men eftersom jag är så nedstämd så orkar jag nog inte åka till Romelanda på kalas. Men som sagt vi får se.

Det är ju iallafall skola först. Jag är inte jättepepp på varken mattelektion eller svenska. Dock är det skönt att det är något nytt vi går igenom i matten eftersom det är okej att inte fatta då. Det är det ju inte ett dygn före provet:P

Jag har ont i halsen och det känns inte perfekt nu när våren börjar komma men jag tror att det försvinner under dagen. Man har ju ibland ont i halsen precis efter att man vaknat..

Mer har jag ännu inte att säga.

Hoppas alla får en bra dag!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0