Trött som ett as

Ja det är jag, trött som fan! Jag har haft sjukt svårt att ta mig upp idag, och det kommer vara minst lika svårt att fortsätta hålla mig uppe under dagen. Det är nog för att man ställt om tiden som jag är så satans trött, för jag sover lika många timmar som vanligt. Jag kom hem ganska så sent igår, även om jag åkte direkt efter middagen.
När jag kom hem så var typ hela huset släckt och dörren låst, alla hade gått och lagt sig utom pappa och klockan var typ 21:20! Dom är konstiga som lägger sig så tidigt.

Aja denna veckan lär bli en vecka fullspeckad med en massa kul och tråkiga saker. Jag måste skriva historiauppgifterna, och jag bör börja plugga till själva provet, jag har nationella i svenska och det är en massa småsaker som måste skrivas också. Sen så är jag ju ledig typ halva onsdagen och hela torsdagen vilket är väldans skönt. Och imorgon är det en enda lektion, där vi iof måste filma en hel del men det är kul:D
Idag är nog den tråkigaste dagen för denna veckan; histotia, lunch, samhäll också tråkig idrott för att avsluta dagen med.

Aja nu bör jag tvätta håret, klä på mig, packa lite och sen åka. Jag tror jag kommer komma sent, men jag är för trött för att orka bry mig just nu.

Valön:
Något trötta efter att ha jobbat




bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0