Vanlig skola och sol

Ja jag vaknade för tidigt flera gånger imorse pga att solen lös rakt in i mitt rum. Då klagar man inte på att man blivit väckt för tidigt. Däremot somnade jag om flera gånger innan klockan sen ringde. Men när den väl gjorde det var det inte alls svårt att gå upp.

Nu ska jag alldeles strax dra mig mot skolan. Vi har ingen APU längre och det kan jag säga är SKÖNT! Nu vet man vad man ska göra och när man ska göra det. Lärarledda lektioner är så mycket bättre. Plus att det är ju så fint väder idag så skolan kan inte ens få mig på dåligt humör.

Jag vet att jag sagt flera gånger att jag ska gå och hämta min lön men antingen har jag inte kunnat eller så har han inte kunnat. Men idag verkar det som att det kan bli av. Hoppas han inte är sur på mig eller nåt bara...

Aja nu ska jag ringa pappa och sen sätta mig på spårvagnen och läsa Harry Potter:D

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0