Lördag

Igår kväll slutade riktigt illa för min del, men under nattens gång löste det sig. Jag vet inte vad jag ska säga men en sak är säker och det är att jag ska ändra på mig. Det får aldrig mer gå såhär långt. Jag betedde mig hemskt verkligen!
Aja ska försöka se det med positiva ögon och bättra mig iaf:)

Idag kommer Bellas pojkvän till Sverige så vi säger välkommen David:D Han bor i Schweiz vanligtvis men har en svensk mamma. Ska bli ytteerst trevligt att få träffa honom någon gång i veckan.
Jag ska dessutom tacka Bella och hennes familj än en gång för att de är så fruktansvärt BRA! Tar hand om mig och allt<3

Nu ska jag och KG gå på bio och se Beck - I Stormens Öga, ska också bli mysigt! Sedan blir det en massa Entourage och Heroes avsnitt när vi kommer hem. Och KG, även om du inte läser detta, tack för att du är som du är och har sånt tålamod. Älskar dig!

Nu blev det en massa kärlek här men sånt gillar vi!

Måste gå nu så vi inte missar bussen...men tills vidare hoppas ni får en lika mysig lördagkväll som jag:)

bye!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 14:47:09
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0