Samhäll

Jag får lite smått panik och ångest nu!
Jag kan inte komma igång ordentligt med mitt arbete i samhäll och jag är nervös för Historiaprovet i eftermiddag. USHUSHUSH! Och hela denna hösten kommer bara bli ett enda stort stressmoment.
Jag kan heller inte riktigt planera min helg för det är 100000 saker på G.
Det enda som keeps me going idag är att jag ska hem och sova hos Jobsons inatt<3

Btw, jag och min lillebror Leon ska åka till London någon helg nu i höst. Bara över en helg men det kan bli riktigt mysigt ändå:) Bara han, jag och släkten!

Nej nu får jag nog återgå till det tråkiga...annars blir det bara värre längre fram.

Måste bara kolla fb innan!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0