Sofia Broman 17 år!




Min underbara, goa, fina, omtänksamma och roliga bästa vän fyller år idag! Hela sjutton år fyller hon, du ligger bara efter ett år och ynka 3 månader efter mig. Dock skulle jag gissa på att hon både verkar och ser äldre ut än mig, haha! Iallafall denna fina tjej fyller alltså 17 år och det finns så mycket jag skulle kunna säga och skriva om henne, men jag vet inte vart jag ska börja.

Vi har känt varandra i 5 år, dessa 5 år har varit fyllda med ALLT mellan himmel och jord! Många många skratt åt saker som inte ens vi själva någon gång i våra liv kommer att förstå oss på. Mycket bad, eftersom vi åkt på läger ihop och tvingats till saltvattensbad klockan 7 vareviga morgon. Men även frivilliga sådana i regn!
Det har väl varigt en del gråt också skulle jag vilja påstå, för alla möjliga olika anledningar, de flesta för (killproblem tror nog alla men) familjeproblem. Åtaliga gånger har denna goa tjej tröstat mig när jag och mina föräldrar inte gått ihop.
Sen har vi ju hunnit med miljontals andra saker också!

Jag hoppas på att få rå om dig själv någon dag snart, och fira dig med bara du och jag närvarande!<3 Då ska det bli mys kan jag lova!

Hoppas du har en underbar dag och får en underbar kväll!

Älskar dig min vän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0