En helt vanlig Onsdagskväll

Idag har varit en riktigt intensiv dag, och det känner min kropp vill jag lova.
Jag fick gå upp tidigt idag för att få iväg min lillebror till skolan...trots att jag egentligen har sovmorgon, men jag låg i soffan och slappade ett tag innan jag satte igång. Mycket skönt, det vill jag också lova.

På väg till skolan, jag blev tidig, köpte jag en stor Caffe Latte som var mycket god, men som vanligt fick den min puls att öka drastiskt. Hatar det:(
Första lektionen jag hade var Matte och jag måste säga att det verkligen hjälper mig att jobba med någon som är snäppet bättre än mig på matte. Det blir knappast jobbigare för mig, det bara pushar mig att själv fatta och att inte ge upp när jag fastnar. För tillfället jobbar jag med Andre i min klass och I'm making progress! Jag låg på gränsen till MVG i matte förra gången jag jobbade med någon som är bättre än mig.

Efter det ahde jag håltimme så jag gick till Operan och åt lunch/fika med mamma och morfar:)
Sedan körde morfar hem mig till mamma där jag packade om och gick några ärenden. Bland annat gick jag och kollade vad det ska kosta att laga min kamera. Dom kommer behöva byta ut hela objektivet...som tur är täcker hemförsäkringen det.

Sen var det rörlig bild och jag och Julia fick ändra ytterligare lite till i vårat manus innan vi kunde gå. Sedan rusade jag iväg och tränade. Det var ett medelpass men det var det segaste pass jag någonsin varit på på friskis. Dessutom sög musiken! Nej MedelPuls på måndagar med Sarah is the shit!

Efter det åkte jag hem, åt middag, åkte och handlade mat med pappa och dammsög halva huset. Så ja nu säger min kropp bara en sak...VILA! Och det ska den få så fort jag stängt av datorn.

Imorgon blir det plugglektioner i skolan så jag behöver vara utvilad. Plus att min man ska sova med mig imorgon natt<3

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0